AMCS Intelligent Optimering Platform
Vi stræber efter kundesucces
Hos AMCS leverer vi en innovativ optimeringsplatform så vores kunder kan få gavn af den cirkulære økonomi – hvori nutidens varer er fremtidens ressourcer. Vores digitale teknologi spiller en afgørende rolle i at fremme denne ændring med værdifuld indvirkning på brancher som affald og genbrug, olie og gas, byggebranchen samt transportable toiletter. Vi inspirerer vores kunder til at nytænke, re-designe og skabe en mere bæredygtig fremtid.
Vi kan med stolthed sige, at mange af vores kunder vælger et meget langt partnerskab med AMCS.
Vores højteknologiske innovationer er baseret på vores passion, viden og kreativitet. Kvaliteter, der er nødvendige for at få succes inden for bæredygtig kvalitet, socialt ansvar og økonomisk præstation. Som en kundefokuseret virksomhed er en renere planet vores højeste mål.
-
Route Planner
Read moreAMCS Route Planner er et kraftfuldt optimeringssystem til optimering af distributions- og indsamlingsruter. Systemet kan bruges til hvad hvis-simuleringer og oprettelse af stamruter samt til den daglige optimering af distributions-/indsamlingsruter og -afvikling.
Route Planner provides:
Reporting
Forecasting
Geocoding
What if Simulations
Loading
-
Fleet Planner
Read moreAMCS Fleet Planner er AMCS’ standardløsning for planlægning, optimering og afvikling af distributions- og indsamlingsruter i realtid inden for forskellige brancher.
Fleet planner provides:
Reporting
Geocoding
What if simulations
Route optimisation as a service
-
Mobile Workforce
Read moreVores mobilløsning er nem at bruge; den opererer i realtid med en komplet oversigt, og har en back-office integration.
Mobilløsning tilbyder:
Mobile Web løsning
Mobile fat applikation inkl. planlægnings funktionalitet
-
Webportal & Digital Engagement
AMCS Webportal er en webbaseret udvidelse af AMCS’ ruteplanlægningsløsninger. Den er forbundet direkte til planlægningssystemet, hvilket gør det muligt at udveksle data direkte mellem planlægningsmodulet og AMCS Webportal.
AMCS Webportal kan understøtte flere forskellige løsninger, så som:
Intern portal: registrering af antal løft, chaufførens adgang til ruter og rapportering, overvågning af status, forberedelse af data til fakturering, validering af indsamlet data, m.m.
Haulierportal: haulier administration, ressource oversigt, selvafregning, rapportering, m.m.
Kundeportal: ordremodtagelse og –generation, time/route slotting af ordrer, information vedr. forventet ankomsttidspunkter og service niveauer, adgang til fakturaer og rapportering, m.m.