Kundesucces
Fra første dag til første år, og fremover
Fra første dag til første år og fremover, er vores kundesucces-team altid på din side, og sikrer at din oplevelse med AMCS Group overgår dine største forventninger.
Kundesucces-teamet er mere end en funktion i vores organisation; det er en kerneværdi og filosofi, der er indlejret i AMCS Group med henblik på at være fuldstændigt kundeorienteret. Vores kundesucces-teams leverer service på højeste niveau og øget effektivitet over hele din organisation, ved at levere proaktiv og konsekvent værdi, samt ved at opretholde og forbedre tilfredsheden og den overordnede oplevelse for vores kunder.
Vores kundesuccesmanagere er kundernes advokat og sikrer komplet produktudnyttelse og løsningsværdi i hele din organisation, ved at udvikle en omfattende forståelse af din organisation. De sørger for regelmæssige check-ins, kvartalsvise review af forretningen, samarbejder for at etablere konkrete målepunkter for succes, angivelser af nødvendige produktforbedringer, proaktive produkt-roadmaps og fremtidige systemændringer, der kan forbedre din oplevelse med vores produktløsningssuite betydeligt.
AMCS Groups kundesucces-team giver dig værktøjerne til succes. For at opnå dette anvender vi en altid struktureret kontaktflade af medarbejdere under projektets livscyklus, samt et brugerinddragelsesprogram designet til at booste din succes. Fra første dag investerer vores team tid i at lære din virksomhed at kende, for at sikre en gnidningsfri, ubekymret oplevelse.